Monday, January 11, 2010

11/1/2010

assalamualaikum dan selamat malam kepada semua.isnin 11/1 fuhh....1 hari pack untuk aku,pttnye aku mcm besa je xde keje,tah ttbe pulak p.k aku ni je bg aku keje..dia suh taip j/kuasa kurikulum pulak..da la byk.nk je aku ckp bkkn keje aku...tp xsampai ati lak betul x??sbb dia ade anak dara lawa hakhak.aku balik keje dlm pukul 1 camtu la...ptg tu aku da plan da nk g maybank bkk akaun baru..sbbnye 1 je..nk bt maybank2u utk aku sng byr bil je..so aku pegila,,sampai je kt maybank aku mskla..da ckp aku nk bkk akaun baru,so diorg amik ic aku nk scan..last2 cip dia x detect.aku da tau lama da cip ic aku tu rosak..dia ckp kalo cmtu xleh bkk a/c baru la,jenuhla aku ayat amoi tua tu supaya trima je..last2 dia xmo gak.dia suh aku g bt ic baru...aku pun ngalah jela.sblum aku nk g jpn nk bt ic baru.aku singgah pjbt pos dlu sbb nk renew roadtax moto ngn insurans skali.dlm kul 3 kot baru nk siap..so aku trusla pegi jpn..tah ttbe lak perut aku rs lapo sbb x mkn lg..sblum sampai jpn tu ade mcd kt shell,so aku singgah la dlu..mkn punya mkn sampai la kul 4.aku trusla g jpn tu..sampai je kt situ diorang suh aku blk sbb ade lg dlm 20org tgh q nk bt ic baru.uwwaa.....diorg ckp da x sempat.akak tu suh aku dtg ari sabtu x pun ahad.telopong nganga mulut aku haha..dia ckp sabtu ahad pun bkk hehe..sbnrnye aku x penah tau pun hakhak.so aku decide ari mgu je baru nk bt...so aku trus la blk umah.rekod rini sbb aku x tdo ptg tp tdo gak haha..sampai je umah aku layan citer korea sampai abeh dan sampai tetido muahaha...dan skrg aku rs lapo sbb baru bgn tdo kehkeh...

No comments:

Post a Comment