Sunday, January 10, 2010

10/1/2010

assalamualaikum....slmt ptg sume(tp kt sabah ni da mlm pun).ok hari ni aku tade wat ape2 just tdo 1 hari hakhak...tdo pun mlm td kul 4pg lps tgk man utd punye game,pastu aku main gem lak hihi...frust gila sbb man utd seri je.niat aku mmg nk tdo je hari ni sbb smlm aku da spare da beli roti keping utk mkn tghari..hakhakmls betul aku nk kuar g mkn.Sabah ni da bape hari da x hujan..pns menggila xlalu aku nk kuar.Bkn aku nk jaga kulit aku ni yg da mmg hitam...tp mmg xleh la pns sgt.aku bgn awal dlm kul 10pg..gosok gg mnum air pastu kedarah roti aku cicah ngn susu..pastu dok ngadap lappy sat sampai la aku tdo blk kul2..sampai la ptg kul 5 lebih baru bgn...bgn2 je terasa la lapar,td aku da msg kwn aku ckp nk g mkn kt kedai area umah dia tp sampai skrg xde jwpn pun.kalo xde gak aku g mkn sensorang jela jwbnye cmni...da besa da mkn sensorang.lapa tahap gaban da ni....so chilout dlu salam.

No comments:

Post a Comment