Saturday, November 6, 2010

7.11.2010

Assalamualaikum semua.Agak lama dhaku x menaip kt blog aku ni.selamat aku igt lagi pass nk masuk dia.haha...actly aku dh xtau nk ape ni..so saje2 nk bt karangan mlm ni....banyak dh aku lalui dari hari last menulis dlm blog ni..yg indah,yg x berapa nk indah...yg sakitkan hati..pendek kata,semua la aku tempuhi.nk bt cmne..kita manusia,mmg kena lalui la...
skrg ni aktiviti aku dh d kurangkan skit..aku skrg lebih suka duduk kt rumah je..time cuti pun dok teperap kt umah..so sesi ambil gambar pun xde sgt.kamera pun dok simpan lam almari..huh,beli mahal simpan je.bgus aku jual..haha.xpe3..hobi tu nti mase2 mood elok rasanya akan aktif balik.bt masa skrg je..aku rasa mcm xde mood nk amik gambar...bkn la xde amik lgsg,,,cuma kurangla...chating pun aku dh kurang dh..mmg jarang la aku masuk room perak 2 tu.kalo x,dlu mmg tiap2 hari aku masuk...org cakap peralihan masa umur2 dewasa kot.hehe..ape2 jela...yg aku tau,aku nk jadi yg lebih baik dari yg dlu...xkisah ape kwn2 aku nk ckp..yg penting aku bt sume ni dgn hati terbukaxde paksaan langsung.skrg cinta dlm hidup aku pun dh xde..so cncern pasal hidup aku jela..hidup org lain g mati la.kubur asing2..haha.adehh,sakit gg lak..dh dekat sebulan aku sakit gg.maklumla gg org tua.reput dh..lobang sane lobang sini..tp g klinik mls la plak.saje suke tahan sakit..hehe.itula aku.mlm ni sejuk..biasala,musim hujan.kesian org2 smnnjung..kene hujan tiap2 hari..kt sini cuaca boleh dikatakan baikla.sejuk2 ni mmg sedap tdo.so aku tdo dlula..haha.Assalamualaikum.Kalo ada masa dan rajin..adela yg aku post dlm blog aku ni.Selamat malam.

1 comment:

  1. iya2 jak aku baca..last2 ni jak la yg ko mo bg tau.. tp aku layan jugak la..

    ReplyDelete